Sti, mie mi se pare ca tu vezi femeile ca obiecte ale satisfacerii personale, ca sa nu zic sexuale. ca ele nu merite sa fie iubite pt ceea ce sunt si pt ceea ce pot oferi cat pt ceea ce poti face tu cu ele si de cata placere poti sa ai tu parte cand cica le oferi placere. Te crezi atât de bun si perfect si defapt esti un tip expirat.
Crezi daca una, doua sau noua te cauta înseamnă ca toate te iubesc? Cred ca defapt te cauta alea care iubesc sa fie injosite si folosite, alea care nu isi doresc in bărbat langa ele, ci mai degrabă un tip ca tine, un fel de nimeni in drum care isi da aere de „cel mai bun”.
Da, normal ca esti destept! Cum poate sa fie numit in zilele noastre un tip care in afara de cluburi, bauta, sex, droguri si nu mai stiu eu câte nu stie sa facă?
Aaaaa si sa nu uit, iti place sa te lauzi! Daca e una pe strada si iti plac un pic ochii ei, ca sa nu zic altceva, tu ai fost cu ea… Daca e de o bauta extra mega, tu sigur ai fost acolo! Ce mai! TU le-ai facut pe toate si ai fost peste tot. Mă intreb, in Hololulu ai încercat sa mergi? Sau te-au trimis aia înapoi cand ai aterizat si au vazut ca esti roman?
Hai ca rad singura deja, numai cand mă gândesc la alții ca tine, ca stai linistit, nu esti singurul din lume!

Acesta nu e un pamflet, e doar o viziune a mea cu privire la unii „bărbații”.
Sa mă contraziceti daca nu am dreptate.